//Plugins sense CDN ?>
Vols rebre diàriament i de manera gratuïta les notícies més rellevants de la comarca al teu correu electrònic?
Divendres, 5 abril 2019. 03:00
El batlle ha dit la seva davant la proposta d'Enric Conill per soterrar part del Passeig Verdaguer. El cap de llista de Junts per Igualada considera que "el projecte ha d'estar més meditat".
Dijous, 4 abril 2019. 03:00
Ressons de l''Odissea' d'Homer per començar la 30a Mostra d'Igualada: 'El viaje de Ulises'. Aquest vespre, a les 9, al Teatre Municipal l'Ateneu, torn per a la companyia Teatro Gorakada i l'espectacle inaugural del certamen.
La proposta ja es va esbossar fa uns mesos per part dels republicans. Consisteix en connectar Igualada amb l'estació de Castellbisbal (R4) amb busos llançadora que reduirien el temps de trajecte fins a Barcelona en una hora i també amb Manresa, Vilafranca i Martorell.
A Igualada, des del 2016, les plantes oblidades tornen al record i a la taula. Per quart any, el col·lectiu Eixarcolant organitza la Jornada Gastronòmica de Plantes Oblidades, al voltant del Casal del Passeig i l'Espai Cívic Centre.
El document presentat fa dues setmanes al Teatre Municipal l'Ateneu suma adhesions i ara són 36 entitats i més de 120 persones. En aquella jornada, acte informatiu sobre el nou Pla director de la Conca d'Òdena , unes 350 persones es van reunir al equipament i van presentar el Compromís per la Conca.
Dimecres, 3 abril 2019. 03:00
Degut als canvis recents en la normativa sobre els lloguers, la UEA va celebrar una sessió amb el títol ' urgents per millorar l'accés a l'habitatge'. Hi ha la previsió en breu de convocar noves sessions formatives.
Pas endavant en la construcció de l'alberg de peregrins a l'actual seu de l'Arxiu Comarcal. Igualada rebrà uns 870.000 euros de fons FEDER per costejar aquesta obra.
Dimarts, 2 abril 2019. 16:55
La tercera incorporació a la llista de Junts per Igualada s'anunciava aquesta tarda de dimarts: Jordi Marcé Termes. El candidat Marc Castells es felicitava d'aquesta incorporació i manifestava que "en el cas de sortir regidor, les seves responsabilitats no tindran a veure amb el seu àmbit laboral".
Dimarts, 2 abril 2019. 11:00
El projecte progressista dedicava la setmana passada a tractar diversos aspectes relacionats amb la mobilitat. Entre aquests, aconseguir afinitats per tirar endavant el projecte del carril de vehicles d'alta ocupació a la B-23.
Dimarts, 2 abril 2019. 03:00
Aquest dilluns es presentava a Barcelona el projecte 'Reciclatge 5.0'. Es tracta d'una iniciativa per "convertir Catalunya en un banc de proves de les millors pràctiques en gestió de residus i reciclatge".