//Plugins sense CDN ?>
El consistori odenenc també va demanar millorar la seguretat i la senyalització del tram entre Òdena i Maians, que ha quedat molt deteriorat a causa del pas de camions i cotxes durant les obres del nou tram de la C15.
D’altra banda, Solé i Lozano van sol·licitar la cessió del tram de la C244. Es tracta del tram on hi ha el Centre Lidl i la gasolinera Shell fins a l’enllaç amb Igualada al pont de Can Riba, un tram que encara queda com a via interurbana i que cal que passi a via urbana.
Els regidors odenencs, van aprofitar la trobada per demanar la indicació d’Òdena a les sortides del nou tram de la C15, tant venint de Manresa com de Vilafranca.
Per la seva banda, el director general, Jordi Follia, es va comprometre a obrir l’estudi per cedir ambdós trams i també a realitzar-ne un per conèixer la densitat del trànsit pel pas de la C-37 pel nucli d’Òdena. Com a primer pas van acordar la millora de la senyalització tant vertical com horitzontal del tram urbà de la carretera de Manresa (C37).
Demanar la cessió de qualsevol tram d’una carretera és un greu error. Qui s’en haurà de fer càrrec del seu manteniment, de la seva senyalització, del seu enllumenat, etc. etc. quan sigui un... Llegir més carrer? Si no m’equivoco, hauria de ser l’Ajuntament.
És a dir, que la obligació de la despesa actual de la Generalitat passaria a l’Ajuntament, i per tant, a pagar entre tots els odenencs.
Si no hi ha una contraprestació clara, evidentment no és un bon negoci.
F. Jorba
29 d'octubre 2011.01:25h
Entenc el que diu Torrent i entenc també el que volen Sergio i Solé. Tots volem el millor per Òdena. Queda clar: Odena necessita seguretat i no pagar més diners. Sumar sempre es positiu. ANIM