//Plugins sense CDN ?>
Vols rebre diàriament i de manera gratuïta les notícies més rellevants de la comarca al teu correu electrònic?
Dilluns, 27 maig 2019. 10:00
Amb força marge sobre la segona formació amb més vots, Junts per Europa ha quedat primera a l'Anoia a les eleccions europees. Els junters treuen 4.000 vots més que ERC, segona força.
A la Diputació de Barcelona hi haurà també un canvi de rumb. La presidència, fins ara en mans del PDeCAT passarà a mans de PSC o ERC, que queda com a primera força a la comarca.
Dilluns, 27 maig 2019. 03:00
La història de 2011 s'ha repetit amb diferents actors i una gran guanyadora: Maria Sayavera. Els resultats al municipi signifiquen que Francisco Guisado i el PSC perden la majoria absoluta.
Noemí Trucharte continuarà sent l'alcaldessa a Vilanova del Camí. Els resultats dels comicis avalen la candidata del PSC, que queda a només un regidor de la majoria absoluta.
Diumenge, 26 maig 2019. 23:30
Teo Romero perd la majoria absoluta a Montbui i el PSC quedaria fora de l'alcaldia per primer cop en 32 anys. La candidatura d'Ara Montbui, primera en vots.
Diumenge, 26 maig 2019. 22:58
Els calafins donen la majoria absoluta a Junts per Calaf-AM, candidatura afí a Esquerra Republicana. La força que lidera Jordi Badia passa de cinc a set regidors.
Diumenge, 26 maig 2019. 22:00
Per tercera vegada consecutiva, Marc Castells és el candidat més votat, però Junts per Igualada es queda amb nou regidors i ERC assoleix els seus millors resultats i puja a cinc regidors. Cuadras reuneix els quatre regidors de PSC i Comuns i puja en vots. Poble Actiu manté els de la CUP. El PP queda fora i dóna pas a C's, amb un regidor.
Els resultats es començaven a conèixer a les poblacions de la comarca a partir de les 10 del vespre. Els primers, a Jorba, on David Sànchez revalida la majoria.
Diumenge, 26 maig 2019. 20:15
La primera mostra a Igualada del que poden ser els resultats la donava a conèixer Ràdio Igualada passats cinc minuts de les 8 de la tarda. L'enquesta ha estat feta al col·legi Sant Jordi.
Diumenge, 26 maig 2019. 18:21
A 2 hores per al tancament dels col·legis electorals, més de la meitat del cens electoral d'Igualada ja han votat a les eleccions per escollir el batlle i la formació del consistori per als propers 4 anys. Segons dades del Ministerio del Interior, en un segon avanç de participació, ja han votat a la capital de l'Anoia un 52,26% dels 28.947 igualadins amb dreta a vot. Aquest percentatge se situa més de 6 punts per damunt de la participació a aquesta mateix hora a les eleccions del 2015, quan es va situar en un 44,99%. La participació també augmenta al global de l'Anoia.