Segons les dades de la Generalitat, que facilita a través de l'Agència de Qualitat i Avaluació Sanitàries, la darrera setmana hi ha hagut 58 nous positius a la comarca. Hi ha 17 persones ingressades als hospitals de referència.
Durant el maig del 2021 s'han registrat sis defuncions a causa de la pandèmia a l'Anoia, que han elevat la xifra total a 633. Ara bé, cinc d'aquestes morts es van produir els sis primers dies del mes. Durant l'abril van ser 11. Les dades de defuncions a l'Anoia el maig són les més baixes des del passat setembre. Les xifres de casos nous, 58 la darrera setmana, també se situen entre les més baixes del darrer mig any.
Pel que fa a les escoles, l'afectació està en el seu mínim. Aquest dimarts al matí, hi havia només dos grups tancats, també les millors dades des dels inicis dels trimestres. Un dels grups és als Maristes d'Igualada i l'altre a l'Escola Antoni Gaudí de Montbui. Hi ha un total de 66 persones confinades, de vuit centres diferents. El màxim de grups confinats a l'Anoia va ser fa cinc setmanes, amb 59.
CONSULTA AQUÍ LES DADES I GRÀFICS DE L'EVOLUCIÓ, DIA A DIA, DE LA COVID-19 A IGUALADA I L’ANOIA