TORNAR

Una empresa sorgida del Recstores porta les Pop Up Stores a Lleida

L’empresa Jamstores SL, impulsada per Recstores SL, guanya el concurs públic per l’explotació i recuperació del Mercat del Pla

societat
Dimecres, 24 juliol 2013. 12:30. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
El projecte Jamstores|Mercat del Pla és un concepte pioner que planteja una nova fórmula de retail: un centre comercial permanent al Mercat de Pla, un antic mercat modernista en el que marques de moda de primer nivell i dissenyadors independents instal·laran les seves pop up stores durant dos o tres mesos i vendran els estocs d’altres temporades.

Imatge de com es reconvertirà el Mercat del Pla

La idea és que les marques i productes vagin rotant, per convertir el Mercat en un centre viu i dinàmic i revitalitzar, no només el Mercat del Pla, sinó també el centre històric de Lleida, actualment força degradat. Aquest escenari singular que conforma el Mercat del Pla i l’àrea del centre històric és idònia per l’aposta poc convencional de Jamstores.

El projecte se sustenta en quatre pilars fonamentals: el comerç, la cultura, la gastronomia i el turisme. De fet, Mercat del Pla vol ser un reclam comercial per atraure visitants de Lleida i també de fora de la seva àrea d’influència. L’objectiu és la recuperació del centre històric, integrant els locals i solars buits del barri i plantejant, per al futur, la instal·lació de bars, restaurants, comerços... Jamstores|Mercat del Pla és una aposta per revitalitzar la zona amb la vinculació d’entitats de la ciutat, l’agrupació dels comerciants de Lleida, associacions del barri, la federació d’hostaleria, entre d’altres. Jamstores|Mercat del Pla vol ser la primera llavor per aconseguir un objectiu final: la recuperació del centre històric.

El Mercat del Pla és un edifici modernista de l’arquitecte Morera i Gatell del 1922 i està inclòs al Catàleg i Pla Especial de Protecció dels Elements d’Interès Històric, Artístic i Arquitectònic de Lleida. A més, el Mercat és un Bé Cultural d’Interès Local que té una superfície construïda de 1.200m2, amb una única nau diàfana de 900m2 i un soterrani de 300m2.

Jamstores preveu posar en marxa el Mercat del Pla a partir del març del 2014, tot i que abans d’aquesta data s’hi faran algunes accions puntuals.

Amb aquest nou projecte, Recstores SL continua apostant per oferir noves idees en retail que van més enllà de la pròpia venda, amb la voluntat d’apostar per zones i/o espais que presenten una singularitat.


2 Comentaris

p

pep

IGD

25 de juliol 2013.11:45h

Respondre

Felicitats a Recstores SL per haver guanyat el projecte a LLeida.Està clar que les vostres propostes son inteligents i atractives.

j

jame rdorigez enrich

igd

25 de juliol 2013.09:58h

Respondre

”chapeau” que diuen esl francesos t felicitats moltes , per el conjunt del projecte i els seus promotors..Com empresari i com igualadi m en sento orgullos

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.