TORNAR

'Súmate' presenta les seves propostes de futur a Capellades

"Construyendo la Cataluña del futuro. Preguntas y respuestas".

societat
Dilluns, 17 març 2014. 20:15. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
El dissabte, dia 15 de març i a les 6 de la tarda, l'associació "Súmate" va presentarles seves propostes de futur a "La Lliga" de Capellades. La frase amb què presentaven la seva conferència era "Construyendo la Cataluña del futuro. Preguntas y respuestas".

Acte de Súmate a Capellades

Aquesta conferència va començar amb un breu vídeo de presentació de l'associació. Ha parlat en primer lloc el president de l'associació, Eduardo Reyes, que va explicat com va néixer "Súmate": arran de les diferències bàsiques de com els agradaria a ells que fos el futur de Catalunya i com proposaven que fos altres col·lectius (polítics, economistes...).

En segon lloc, Bego Amado, membre de l'Associació, va tractar de manera més personal el tema, tot suggerint que s'ha vist afectada per diferències i injustícies en el tracte pel fet de viure a Catalunya i no a altres autonomies.

El darrer a intervenir va ser Antoni Olivé, professor d'Economia de la Universitat Ramon Llull, que va desfer amb dades concretes i numèriques alguns dels mites i llegendes urbanes que s'han creat entorn a la independència de Catalunya (pensions, exportació, situació de l'euro, relació amb Europa...). Després de la xerrada, es va obriur un interessant torn de preguntes i respostes que va mantenir l'interès de la setantena d'assistents a l'acte. Finalment, tot participant d'un pica-pica, es va continuar la xerrada, de forma més distesa.


1 Comentaris

C

Camaleones

08700

18 de març 2014.16:13h

Respondre

SUMATE, sumate al carro.que algo caera. ( Si no hos ha caido ya !!!!!!!!!!)

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.