TORNAR

La primera jornada de Rec.010 apunta a un èxit rotund

Riuades de gent als espais habilitats a les naus i patis de les adoberies

cultura
Dijous, 6 novembre 2014. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
El Rec.10 va engegar amb energia ahir, sense precipitacions i amb una afluència molt alta. Bona rebuda de les novetats com el 'pop-up day' i els 'food trucks'. Avui, més oferta cultural en la segona de quatre jornades on el cor del món adober batega també amb la moda

El primer dia del Rec.10, onzena edició de les Rec Experimental Stores, va arrencar a les 10 del matí amb un riuades de gent als vials oberts al barri de les adoberies i les naus farcides de gent al cap de ben poc d'obrir les botigues. I el panorama, al vespre, en el moment del tancament, no diferia molt. Un èxit d'afluència. Les cues més importants, com sempre, a la botiga de Desigual, fins al punt de col·lapsar el Carrer del Sol. Des de l'organització s'explica aquesta primera jornada com un dia rodó: "ha vingut molta gent i hi ha hagut moltes vendes. No hi ha hagut cap incidència remarcable i la climatologia, sense pluja, amb bon temps, ens ha ajudat força". I les novetats, com el 'pop-up day' també han estat reeixides.

Aquest format, situar a un dissenyador en un espai especial, un dissenyador diferent cada dia, ha estat molt ben rebut. "Tenim un bon 'feedback' respecte a aquesta novetat. I amb altres iniciatives com els 'food trucks', novedosa a Igualada i l'Anoia, també hem tingut una bona resposta. Hi ha gent que ha vingut expressament i agraeixen que els 'food trucks' portin productes de qualitat". L'oferta gastronòmica s'ha agrupat en un sector, el Rec Street Food, i reuneix tant els establiments fixes, com els eventuals. L'altra novetat d'ahir, el Rec Meeting, al Museu, amb ponents en la nova línia de tendències de consum, també va atreure al públic.

"El dimecres és un dels dies més potents, junt al dissabte" afirmen des de l'organització "i estem satisfets que la gent ens hagi fet confiança de nou". Es preveuen un dijous i un divendres "més tranquils" amb alguns plats forts de l'oferta cultural.

Quasi 60 marques, perfils diferents de clients

Al Carrer del Sol, un dels epicentres de l'animació al Rec, ja s'havien firat a 2/4 d'11 del matí Agustí Pelfort i la seva senyora. Compren "sabates per les nenes", en tenen tres, "ja va tot per elles". Són habituals del Rec i ahir van passar primer de tot per Kickers. L'oferta al Rec està molt més diversificada que mai, i ara es troben botigues per tots els segments d'edat i de consum. Carme Monclús, a l'espai del dissenyador Jordi Rafart, assegura que "hem vingut a mirar l'ambient i buscar una mica de roba. Tinc bon record de Jordi Rafart d'altres temporades... i quan hi hagi menys cues, al Mango i Desigual". Al seu costat, la seva filla Míriam Soler apunta que "venia a buscar sabates i ja les he trobat. Amb un dia en tinc prou de botigues, però tornaré per als concerts".

Concerts que segueixen, amb tota l'activitat cultural. Per avui, a l'escenari Pati Vila, hi passaran a les 6 de la tarda Albert Gàmez i a 2/4 de 8 Jo Jet i Maria Ribot; al

Rec Music Box, d'1 a 3 de la tarda, el DJ Fixi i de 6 a 8, els nois de l'escola de música LAM. I a la dinàmica zona dels DJ, d'1 a 3 punxarà Christian Heine i de 2/4 de 8 fins les 9 el 'duel' Ivan Sonotone vs Txell Miras.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.