TORNAR

L'alumne Nil Vives dels Maristes entra al Programa Joves i Ciència

Forma part dels 50 alumnes seleccionats d’entre més de 700 per aquest projecte de la Fundació La Pedrera

ensenyament
Dijous, 17 maig 2018. 12:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

Des de fa més d'una dècada, el programa Joves i Ciència, de la Fundació Catalunya la Pedrera, promou a joves de diferents escoles del Principat i els posa en contacte amb la investigació científica. Aquest 2018, d'entre centenars de candidats, forma part de la selecció de 50 alumnes un igualadí.

L'Escola Maristes d'Igualada està d'enhorabona de l'aposta de Nil Vives Masana per la ciència. Fa uns mesos, els responsables de l'àrea científica li van demanar a l'alumne Nil Vives si li agradaria participar en la fase classificatòria per a formar part del programa Joves i Ciència, un projecte de tres anys de durada, que busca joves talents entre l'alumnat de 4t d'ESO, que se sentin apassionats per la ciència. Fa pocs dies, els responsables del programa, van escollir al jove igualadí com a un dels 50 alumnes que passaria a formar part del programa.

Nil Vives, guardonatEl professorat dels Maristes "tenia clar que el Nil Vives era la persona ideal". En el procés, un cop pre-seleccionat, d'entre 700 alumnes, va haver de fer una entrevista personal on va defensar la seva intenció de participar en el projecte anomenat 'Finestres al cel, una visió completa de l'astronomia actual', el qual oferia la possibilitat de fer un estudi de l'univers a 10 alumnes. Nil va a ser un d'ells. Des de l'escola se celebra l'aposta dels responsables del Programa Joves i Ciència de la Fundació Catalunya La Pedrera i, sobretot, es felicita l'alumne Nil Vives "a qui li augurem un futur plenament científic".


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.