TORNAR

4625 corredors participen a la 39a Cursa Popular d'Igualada

El Parc Central, escenari de la sortida i l’arribada de la cursa

esports
Dilluns, 23 octubre 2017. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

Albert Moreno i Carla Bisbal han estat els guanyadors, aquest diumenge, d'una nova edició de la Cursa Popular d'Igualada, una competició en què el resultat més destacat ha estat, tanmateix, l'alta participació: 4625 corredors. El Parc Central d'Igualada ha estat l'escenari del tret de sortida i arribada de la cursa, que ha servit per donar inici als Jocs Escolars d'aquesta temporada i a la candidatura de la capital de l'Anoia com a Ciutat Europea de l'Esport 2019. Maristes Igualada i l'Institut Badia i Margarit, els centres educatius amb més participació a la cursa.

Un total de 4625 corredors han pres part aquest diumenge a la 39a edició de la Cursa Popular d'Igualada. 2.114 participants han pres part al recorregut A, de 5 quilòmetres i 2.511 al recorregut B entre participants i acompanyants, amb un recorregut d'1,9 quilòmetres. Ambdós circuits tenien com a punt de sortida i arribada el nou Parc Central d'Igualada

Els guanyadors absoluts han estat Albert Moreno, amb un temps de 00:16:00 i Carla Bisbal, dissetena a la general, amb un temps de 00:19:15. En aquest enllaç podeu consultar les classificacions.

El col·legi Maristes Igualada ha sigut el centre educatiu amb més participants, seguit de l'Escola Pia i l'Acadèmia Igualada. D'altra banda, l'institut Badia i Margarit ha sigut el centre amb el millor percentatge de participació.

La 39a edició de la Cursa Popular ha donat el tret d'inici als Jocs Escolars de l'Anoia i a la candidatura d'Igualada com a Ciutat Europea de l'Esport 2019.

 

Galeria



0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.