Esports

Sortida a la Tossa Pelada de l’Al-Pi-nisme Club Esportiu

Dilluns, 30 març 2009. 20:10

Aquest diumenge l’Al-pi-nisme Club Esportiu va realitzar una excursioneta al pre-pirineu català. Sortint d’Igualada a les 7:30 el grup es va dirigir cap a les pistes d’esquí de fons de Tuixent on es va començar a caminar per fer el cim de Tossa Pelada.
L’equip de Dani Luco aconsegueix la permanència en l’última jornada

Dilluns, 30 març 2009. 19:00

Aquest cap de setmana es va disputar l’última jornada del grup 5è de la 2a divisió nacional estatal. Per la part baixa de la classificació hi havia 3 equips que s’estaven jugant 2 places de descens i 1 de salvació. El TT Molins de Rei, conjunt del Baix Llobregat on milita el pongista igualadí Dani Luco des de fa 4 temporades, havia de guanyar el seu partit i esperar que el CN Mataró el diumenge perdés contra el líder la Passió d’Esparreguera per tal d’assegurar-se la permanència.
El mundial d'Enduro d'Igualada finalitza amb èxit
Tot i la pluja de dissabte, tan el públic com l'organització responen

Dilluns, 30 març 2009. 00:15

El Mundial d'Enduro va acabar ahir diumenge, després de tres dies intensos de competició i emocions. El president del Moto Club Igualada, Jordi Boria, es va mostrar molt content amb el desenvolupament del campionat, tan pel nivell esportiu mostrat pels pilots, el treball incansable dels organitzadors i la resposta del públic assistent. La pluja de dissabte va complicar alguns trams, però el fang acumulat no va impedir que la prova pogués finalitzar amb normalitat. Aquest esdeveniment ha estat molt especial per als aficionats al motor de la comarca, que han pogut gaudir dels millors pilots d'enduro del món.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT