TORNAR

Primera jornada amb desplaçament a Bordils i primera victòria del CHI

HANDBOL BORDILS, 33 - CH IGUALADA, 36

esports
Dilluns, 1 octubre 2012. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
L’equip igualadí encarava aquest partit amb força i ganes. El primer partit que l’equip disputava a la nova categoria amb molt respecte ,nous equips i millor nivell al que estaven acostumats .L’equip es desplaçava a Girona amb algunes baixes però convençuts i amb l’objectiu ben clar des del primer moment.

El partit va començar amb un intens joc i una gran efectivitat per part de l’Igualada que en tan sols 10 minuts ha aconseguit una diferència de 6 gols (3 a 9), durant la resta de la primera part, la diferència ha anat reduint degut a una progressiva millora del joc del CH Bordils, resultat al descans (16 a 18).

Al inici de la segona part l’Igualada no ha pogut fer el seu joc degut a una millor pressió defensiva dels bordilencs que els ha permès reduir el marcador i fins i tot ha arribat a tenir una avantatge d’un gol favorable. A partir del minut 15, novament la millora del joc per part igualadina que novament s’ha posat les piles ,han donat una victòria final de 3 gols, (33 a 36).

Bon començament per l’equip igualadí en aquesta nova fita i clars objectius a assolir en aquesta primera fase.

Dirigits per Carles Oller han jugat: Toni Martínez(p)(6at.), Hilari Canales(p)(9at.), Sergi Velasco (1), Carles Oller, Jordi Salom (3), David Cubí (8), Esteban Lezama (6), Edu Lezama, José Luis Álvarez (4), Adrián Suero (11),Martí Ruíz (3) i Èric Elvira .

CHI


2 Comentaris

S

Soci

1 d'octubre 2012.13:11h

Respondre

Un gran inici... sense cap mena de dubtes!!! Gran Igualada! Felicitats!!!

s

sòcia

1 d'octubre 2012.09:49h

Respondre

Enhorabona nois !
A recuperar l’equip al complert i que tremoli la preferent !!!

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.