//Plugins sense CDN ?>
Vols rebre diàriament i de manera gratuïta les notícies més rellevants de la comarca al teu correu electrònic?
Dijous, 19 setembre 2019. 18:00
Al voltant de les 4 de la tarda d'aquest dijous 19 es declarava un foc al carrer de Sant Antoni de Baix, en una fàbrica abandonada. Una dotzena de dotacions dels Bombers de la Generalitat s'han desplaçat a l'immoble per extingir les flames.
Dijous, 19 setembre 2019. 12:00
Queden cinc dies per al ple on es votaran les ordenances i els pressupostos. Els republicans esperen que el govern de Junts per Igualada "es repensi" el gravamen sobre l'IBI i el "rebaixi".
Dijous, 19 setembre 2019. 03:00
La contractació s'ha fet a través de projectes subvencionats pel Servei d'Ocupació català i el Ministeri de Treball. Els contractes compten amb una subvenció de sis mesos.
El batlle Marc Castells i la regidora d'Hisenda Carlota Carner presentaven aquest dimecres les línies mestres dels pressupostos d'Igualada del 2020, a més de les ordenances fiscals. L'aprovació es farà el dimarts 24 i, per aquest ple, el govern de Junts per Igualada compta almenys amb l'abstenció d'Igualada Som-hi per a que es puguin tramitar.
En l'any que la Biblioteca Central d'Igualada celebra les dues dècades, l'equipament de la Plaça de Cal Font segueix sent el lloc més adient per celebrar el Mercat de Lletres. Un esdeveniment que arriba com sempre el darrer cap de setmana de setembre i que suma la seva 8a edició.
Dimecres, 18 setembre 2019. 03:00
Les dades de renda per seccions censals que publicava aquesta setmana el Instituto Nacional de Estadística espanyol indiquen importants diferències entre els igualadins i igualadines en funció de la zona que viuen. Les dades corresponen a 2015 i 2016 i apunten una lleu millora interanual després de la recessió.
El Teatre Municipal ple de nou, com ve essent habitual en les convocatòries de l'Aula Universitària de la Gent Gran de l'Anoia (AUGA), per escoltar una campiona. L'inici de curs de l'AUGA va portar a la 'reina de les neus' igualadina, Laura Orgué.
Dimarts, 17 setembre 2019. 12:00
Mentres fa unes hores, Igualada Som-hi anunciava que permetrà la tramitació dels comptes i les ordenances d'Igualada, Esquerra no deixa d'estendre la mà al govern de Junts per Igualada. La condició, "rebaixar l'IBI".
El darrer cap de setmana de setembre, Fira d'Igualada organitzarà l'Automercat. La cita, traslladada a la tardor ara, fa la seva majoria d'edat: 18 anys.
Dimarts, 17 setembre 2019. 03:00
Una vintena de persones de totes les edats van prendre part en la Caminada Popular del CNI. Els components de la secció d'excursionisme que hi van participar van poder gaudir d'una jornada junts, ja que normalment cadascú fa les seves curses o caminades individualment.