//Plugins sense CDN ?>
Vols rebre diàriament i de manera gratuïta les notícies més rellevants de la comarca al teu correu electrònic?
Divendres, 4 octubre 2019. 03:00
L'ex entrenador del Club Futbol Igualada femení, Jordi Torres Palomino, fa el pas de sortir fora de Catalunya per trobar el seu lloc dins del futbol professional. Després d'una fructífera etapa de set anys a les Comes, dirigirà el futbol base femení de l'Eibar.
Malgrat que, en els darrers mesos, ha pujat considerablement el preu del lloguer d'habitatge, Igualada encara es manté a la part baixa de la classificació de municipis catalans de més de 25.000 habitants, segons l’Observatorio de vivienda y suelo. Boletín Especial alquiler residencial que acaba de publicar el Ministeri de Foment, un informe basat en la informació obtinguda de l’Administració Tributària, del Consell General del Notariat, del Col·legi de Registradors de la Propietat i dels registres administratius de contractes d’arrendament o de dipòsits de fiances que operen d’acord amb la legislació pròpia de cada territori. Igualada se situa a la cua de les 53 ciutats catalanes que analitza l’informe.
Dijous, 3 octubre 2019. 15:00
El dissabte 28, membres de les entitats que van firmar Compromís Per la Conca, manifest a favor d'un model territorial sostenible van celebrar una reunió amb Per la Conca i Unió de Pagesos. Volen "una aposta proactiva" com a contrapunt amb la pretensió d'urbanitzar grans extensions 'de novo', especialment "si estan aïllades de la trama urbana existent".
Dijous, 3 octubre 2019. 12:00
Interpreta temes com 'La Mala Sort', però és indubtable que Roger Argemí té la fortuna de cara. Presenta disc i, a més, té l'aval de professionals com Manu Guix, que comparteix un tema amb ell.
Les igualadines van tenir la mel als llavis, però en els darrers minuts van volar dos dels tres punts en joc. Amb tot, les jugadores de Marta Cubí segueixen la ratxa d'imbatibilitat. Text de Pere Santano.
Dijous, 3 octubre 2019. 03:00
Després de la bona acollida de l'any passat, l'aeròdrom d'Igualada-Òdena repetirà com a seu de la Jornada d'Aviació Adaptada, aquest dissabte 5. L’activitat és una iniciativa de la Federació Aviació Adaptada formada per les entitats socials relacionades amb el món de la discapacitat i/o l'aviació: Vols per a tothom, Las Sillas Voladoras i Temyque, compta amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, Aeroports de Catalunya, Federació Aèria Catalana, i els ajuntaments d'Igualada i Òdena. A més, s'hi han abocat altres entitats de la comarca com Àuria, Consell Comarcal de l'Anoia, Transports Masats, Unió Empresarial, Gràfiques Pons, Petromiralles i Iguana, entre altres.
El festival igualadí fa un gir en el seu menú dels darrers anys i amplia la secció oficial a nous formats. Un canvi que es reflecteix en un cartell que també es presentava aquest dimecres i que han fet els igualadins Nil Morist i Toni Argerich.
Malgrat que la dinàmica nacional ha estat d'una lleu pujada de la xifra d'aturats, el número de persones inscrites al registre a l'Anoia ha baixat. En concret, 129 persones ja no figuren com a demandants de feina respecte l'agost.
Tres, o fins i tot quatre, generacions de catalans i catalanes han vist a Joan Pera als escenaris com l'arquetip de l'actor agut i proper. L'intèrpret, vell conegut dels escenaris igualadins, torna a aterrar aquest cap de setmana
Dimecres, 2 octubre 2019. 18:00
Es produeix una nova actuació de la policia catalana contra el cultiu il·legal de marihuana, en aquest cas una plantació de 1.000 plantes, al Bruc. El detingut va quedar en llibertat després de declarar a comissaria amb l'obligatorietat de presentar-se davant del jutge quan el requereixi.