Politica

Un menjador social, reduir el termini de pagament als proveïdors de l'ajuntament i acabar amb el silenci de l'equip de govern
ERC Igualada proposa retallar part del pressupost per destinar-ho a mesures socials

Dimarts, 24 març 2009. 03:00

El grup municipal d'ERC a Igualada lamenta que l'equip de govern "es mantingui en silenci davant la situació de crisi del municipi" i fa un seguit de propostes per afrontar-la. Passen per la reducció d'algunes partides i destinar la diferència a mesures socials com garantir a les famílies productes bàsics o un menjador social pels més necessitats.
Montserrat Mateu: "Una bona gestió del transport escolar és possible"
ICV acusa al Consell Comarcal de portar al límit la situació del transport escolar

Dimarts, 17 març 2009. 14:00

El grup ICV de l'Anoia lamenta que l'equip de govern al Consell Comarcal sigui incapaç de trobar una solució a la situació del transport escolar no obligatori. Ho consideren una "falta de voluntat i incapacitat, a banda de beneficiar-se'n políticament per fer oposició contra el Govern de la Generalitat". El grup lamenta que d'aquesta mala gestió en depengui que municipis com cabrera d'Anoia o Piera puguin quedar-se sense servei.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT