TORNAR
PUBLICITAT

Torna a créixer el nombre d'escolars confinats

Espai patrocinat per

Les escoles arriben al cap de setmana amb 22 grups i 534 alumnes i docents confinats

Salut
Divendres, 13 novembre 2020. 09:08. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

La corba descendent registrada durant les darreres setmanes sobre la incidència de la COVID-19 als centres educatius de l'Anoia ha fet un gir durant els últims dies, canviant la tendència. Si dimecres el departament d'Educació registrava 15 grups confinats als centres educatius de la comarca, aquest divendres la xifra pujava fins a 22. Pel que fa al nombre de persones confinades —entre alumnes, docents i altres professionals dels centres—, aquesta xifra ha passat de 394 fins a 534.

PUBLICITAT

Segons el departament, els centres més afectats són l'escola Anoia, d'Igualada; i l'Institut de Masquefa, amb tres grups i 92 i 73 persones confinades respectivament. Hi ha cinc centres amb dos grups confinats: l'Institut Milà i Fontanals (41 persones confinades), el Jesús Maria (50) i els Maristes (37), d'Igualada; l'institut de Montbui (51) i l'escola Font del Roure, de Masquefa (51). Finalment, hi ha sis centres anoiencs amb un únic grup confinat: l'Ateneu (18), Escolàpies (20), d'Igualada; Apiària (29), de Piera; El Turó (29), de Masquefa; Josep Masclans (17), de Vallbona i l'Institut Alexandre de Roquer (23), de Calaf.

Institut de Masquefa

Les dades dels casos covid-19 als centres educatius s'obtenen del buidatge de les dades que cada centre introdueix a l'aplicació Traçacovid. Aquesta aplicació dona suport als ​centres educatius en el marc del Protocol de casos COVID-19 als centres educatius​​. El Departament d'Educació les actualitza diàriament a través del seu portal. La darrera actualització és aquest divendres 13 de novembre, a les 7 h.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.