TORNAR

Plataforma per Catalunya, posats en evidència

Famílies immigrades responen a la crida i porten aliments a la campanya promoguda per PxC per repartir exclusivament "als de casa"

societat
Diumenge, 8 juny 2014. 20:30. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
PxC Igualada va convocar aquest dissabte al migdia, a l'exterior del mercat municipal La Masuca, una recollida d'aliments destinats "exclusivament a la gent necessitada de casa". Amb l'objectiu de donar una lliçó als autoanomenats "identitaris", un nodrit grup de persones immigrades van respondre a la cita i van portar aliments i productes de primera necessitat a l'estand d'aquesta formació.

Els immigrants van manifestar pacíficament i d'una manera original el seu rebuig a l'acte de PxC

Igualadins immigrants portant aliments a la carpa de PxC

"Hi ha molta gent de casa que se sent desemparada per les institucions públiques, a les quals no els hi arriben les ajudes i nosaltres volem ajudar a la bona gent de casa". Amb aquestes paraules Robert Hernando, secretari general de PxC, convidava als igualadins a portar aliments solidàriament per a la "bona gent de casa", a canvi de pa amb tomàquet i pernil. Amb aquesta recompensa, la crida ja excloïa d'entrada a aquelles persones que, per motius religiosos, no mengen porc.

Tanmateix, un grup d'igualadins, "de bona gent", format per famílies i persones immigrades, van respondre a la crida i van portar aliments a la carpa dels "identitaris".

Més tard, Robert Hernando va fer una piulada amb una imatge d'una de les persones que van aportar aliments amb el missatge: "Musulmana pillada con la mano en la caja de la carpa solidaria de PxC en Igualada. Sin comentarios...".

En relació als fets, el regidor identitari de PxC i secretari general Robert Hernando ha manifestat que "ni les fundacions d'ultraesquerra subvencionades per l'Ajuntament, ni deu milions de musulmanes cridant aconseguiran que Plataforma deixi de recollir aliments per a la gent de casa, entenc que aquestes persones defensen el seu interès i prefereixen que la gent lliuri els aliments a l'Ajuntament, però nosaltres fem accions solidàries i pacífiques, la gent d'Igualada i comarca ens vol i ens dóna suport amb els seus lliuraments, la resta és folklore barat dels que tenen por a perdre el xollo".

L'Ajuntament d'Igualada -del qual Hernando també és regidor- té un conveni signat conjuntament amb Càritas, Creu Roja Anoia i l'Escola Pia Igualada per a la gestió del Banc de Queviures. L'accés al servei està regulat per un protocol, i es fa a proposta dels serveis municipals o del servei d'acollida de Càritas, que són els responsables alhora d'establir els criteris d'accés.


39 Comentaris

T

TOTS SOM IGUALADA

14 de juny 2014.21:35h

Respondre

Juan&Josep quin duo ”Sacapuntas”. Suposo que el vostre amic Hernando ja us ha trucat per dir-vos que us poseu les piles i que bordeu una mica. Aneu dient, aneu, però tot el món ha vist com a... Llegir més PxC se li ha vist el llautó (com a l’Anglada en el seu moment). Veure vídeo ”TOTS SOM IGUALADA”. A veure si canvieu el xip...
Carlota, atacar a la ”casta política” i a d’altres partits per dir que són corruptes, promeses no complertes, polítiques inadequades... i que segur que estaríem d’acord en molta part no distreus ni rentes la imatge del teu partidet (o sigui, lo de corrupte) i a més amb l’afegitó que la base del seu ideari és el racista, que pel que sembla, amb el que tu et sents tan identificada.
Suposo que estaràs contenta agraïda que gràcies a una entitat que anomeneu ”d’extrema esquerra” (jajajaaja) i amb la col·laboració d’aquests ”maleïts immigrants” tingueu més aliments per alimentar als que vosaltres a dit (quina gràcia de varems) doneu.

j

juan

08700

14 de juny 2014.18:10h

Respondre

Josefina,nro 12, contestant a la teva pregunta, crec que els nostres fills, que han de marxar fora a buscar-se la vida, sempre seran de casa, lo que no se que seran on vagin. Emigrants Espanyols ?... Llegir més Catalans si t’agrada mes ?

j

josep

08700

14 de juny 2014.16:40h

Respondre

Sr David Popeu Fabra, demano disculpes, si trobes algun yap, en la ortografia, sort TINDRA Catalunya de tindre, TANS Pom-peus Fabra, com TU David, llàstima de la poca educació que tens.
David... Llegir més !!!!!!!!!, persones com tu, HABEGADES, per no dir mol sovint, fan fa....tic.
PALURDO, QUE A MES,A MES ETS UN IGNORANT, I UN FASTIGÓS ANALFABET MENTAL.

T

Teresa Vidal

Igualada

10 de juny 2014.09:15h

Respondre

Senyors i senyores meves: crec que l’acte organitzat per PxC brillava per l’absència d’una reflexió crítica profunda sobre l’estat de les coses. Què vol dir ”ser de casa”? La... Llegir més història de la humanitat és la història de les migracions. Sense aquestes ara no seríem el que som. Oferir pa amb tomàquet i pernil salat com a recompensa ”típicament de casa” és un error de base tenint en compte que el tomàquet prové d’Amèrica Llatina. D’altra banda, crec que els simpatitzants de PxC no han fet un estudi més a fons del què la realitat ens deixa veure: perquè existeixen avui en dia les migracions? Les migracions són fruit de l’empobriment dels pobles gràcies a les relacions d’explotació que s’han establert des de fa segles durant l’època de les colonitzacions. El concepte de ”salvatge” i ”subdesenvolupat” ja ha sigut desmuntat per els/les antropòlogues d’actualitat. Les senyores d’origen marroquí han hagut d’emigrar a aquest país segurament com a conseqüència de la nefasta colonització francesa i espanyola del Marroc i, com a RESPONSABILITAT HISTÒRICA, no ens toca cap altra cosa que compartir amb elles els nostres recursos. Una mica de memòria història no els aniria malament. D’altra banda, si som tant ”de casa” no estaria malament que els senyors i senyores de PxC aprenguessin a escriure l’ idioma de casa, el català, doncs a les seves octavetes vaig observar-hi algunes faltes d’ortografia que molestaven la vista d’alguns lectors i lectores.

D

David

Igualada

10 de juny 2014.02:19h

Respondre

És molt fàcil saber si els que comenten a favor de PxC són del partit o no. Només cal llegir els comentaris: si hi trobeu errades ortogràfiques vol dir que són ells mateixos. És senzill trobar... Llegir més analfabets. Abans de fer recollides d’aliments, aneu a l’escola, PALURDOS!!!

J

Joan

Igualada

10 de juny 2014.00:07h

Respondre

Caramb! una de les noticies que més comentaris aconsegueix , bona manera de fer publicitat gratüita , llestos els de PxC

s

saidou

Igualadi

9 de juny 2014.23:42h

Respondre

L’excusa perfecte es sentirse solidari quan a dins ets racista ,Europa fa 70 anys va acabar gracies a l’ajuda dels estats units i de molts paisos a liquidar els nazis potser que han passat molts... Llegir més anys pro una altra vegada Europa torna a topar amb la mateixa pedra i també eLs ESTATS units i la resta del món tornaran a liquidar tots els extremistes que basan al seu discurs sobre l’odi de l’altre per la seva raça origins o circunstancies personals i recordar que ara per ara ya més espanyols que marxen fora a buscarse la vida que gent que venen aqui aixi que partits aixi ni comentaris no val la pena discutir perqué ya es veu la realitat dia a dia.

M

Maria

Igualada

9 de juny 2014.21:53h

Respondre

Totalment d’acord amb Serarols. És inadmissible aquestes actituds. Tenim una societat malalta.

C

Clara

9 de juny 2014.21:47h

Respondre

Tots feu referència a ”les famílies on aniran a parar els aliments” però cap sabeu dir quins criteris segueixen alhora de repartir aquests aliments... quin partit més transparent!

Veig que... Llegir més enteneu ben poc com funciona el Sistema de Serveis Socials...

S

Serarols

Igualada

9 de juny 2014.21:08h

Respondre

Joan: Catalunya ha progressat i és on és gràcies, en bona part, als que han vingut de fora (potser els teus avis o pares). Tal i com va aquesta Espanya que tant estimeu, que voleu tan unida... Llegir més (grande y libre), potser els teus fills o néts hauran de marxar, cames ajudeu-me, a guanyar-se les garrofes en qualsevol dels països de l’Europa on estan creixent partits xenòfobs com aquest. Llavors, allí, els vostres fills es trobaran amb polítics fatxes i xenòfobs com els que aquí defenses (perquè, curiosament, sempre ets el primer a defensar-los, quan se’ls critica) i els tracten com tracten aquí als immigrants i els diguin ”espanyols, primer els de casa”. Aquesta ha estat una brillant lliçó. Quan els teus fills, néts -o tu mateix- hagueu d’anar a Europa a demanar feina, potser els vostres admirats xenòfobs us en donen una altra.

c

carlota

Vilanova

9 de juny 2014.20:39h

Respondre

Montbuienc :

Partirem de la base que la casta política actual està podrida, i no només per les idees que representen sinó per qui la conformen ( múltiples denúncies i antecedents penals -... Llegir més imputats, corruptes, contrabandistes de tabac, financiacions il.legals de partits, diners a Suïssa, cortines de fum, amiguismes, malversacions de fons públics, espies, 3% , aeroports sense avions, retallades, tràfic d’influences, etc etc etc ). És evident que s’ha d’acabar amb aquesta casta política caduca. El que passa és que, normalment, hi confia la gent amb coeficient intel·lectual baix, sense estudis, amb trets paranoics, covards, apalancats, fàcils de manipular i dirigits per gent que se n’aprofita pel seu lucre personal. Això si, ajudats pels mitjans de comunicació amics subvencionats amb els nostres impostos. Et sona company ??

Malgrat que a tu no t’agradi, PxC representa una alternativa real a la casta política actual. El meu vot, el tenen assegurat.

Per cert, a tu et pot semblar ridícul l’acte de recollida solidària d’aliments de dissabte, però et ben asseguro que a les famílies necessitades ( i oblidades per les institucions ) a les que aniran a parar els aliments no els semblarà tan ridícul. Gràcies a aquesta iniciativa menjaran uns dies. Espero que mai t’hi trobis, company.

J

Joan

Igualada

9 de juny 2014.20:09h

Respondre

Clara : Potser no saps ni que has escrit al comentari 21, però et preguntes ” quines són les famílies que en fan us ? ” I potser tampoc has llegit ni la meva resposta ( o potser no l’has... Llegir més entès, noia ). T’he dit que no soc de PxC i que, per tant, no se quins criteris segueixen a l’hora d’adjudicar els aliments solidaris.


Per altra part, crec que estaria be sapiguer la procedència de les famílies que reben les ajudes de les institucions. No et sembla que així podríem conèixer una mica més el que passa ??

De totes maneres, no se que hi veieu tots plegats de dolent en que un col.lectiu faci un recapte d’aliments per la gent necessitada de casa. Cadascú és lliure de ser solidari amb qui vulgui. No ho entenc. Oi que si el recapte haguès sigut per Etiopia o El Senegal, et semblaria bé ? També et preguntaries quins criteris segueixen a l’hora de repartir els aliments pel Senegal ? Segur que també hi hauria algun ignorant com l’igualadí que acusés sense fonament, oi ?


Sou uns hipòcrites.

M

Montbuienc

9 de juny 2014.19:15h

Respondre

Partirem de la base que PxC és un partit xenòfob no només per les idees que representen sinó per qui el conformen (múltiples denúncies i antecedents penals), és evident que aquesta formació... Llegir més de discurs populista, fàcil i demagog té el seu electorat. Normalment gent amb coeficient intel·lectual baix, sense estudis, amb trets paranoics (que pensen que tot el que ve de fora els persegueix), covards (encarnissat-se amb el dèbil), fàcils de manipular i dirigits per gent que se n’aprofita pel seu lucre personal (veure Anglada) i gent amb més nivell que possiblement s’ho creu i que aquesta és la perillosa. El fet que el personatge de l’Hernando sigui d’Igualada evidentment que és una xacra per tots nosaltres però evidencia que en TOTES LES CASES tenim gent indesitjable (apunyalant a ”l’amic” que l’havia promocionat i al que anteriorment li petonejava els peus).
Totalment d’acord amb que el seu simple discurs ”necessita” dels immigrants. Sinó què farien, pobrets?
D’altra banda, entenc que treballar la convivència és cosa de tots (independentment de la procedència) i que cal un esforç. S’evidencia que aquest partit el tema de l’esforç els va gran i enlloc de treballar-ho es centren en ”lo fàcil”: odi, racisme.
Finalment, entenc que si aquesta gent ha de repartir els aliments entre els ”seus”, com determinaran que ho són? Faran analítiques per comprovar que tenen sang ària sense barreges ètniques? (encara tindrien sorpreses i descobririen que tenen gent ”tacada”) Fins a quin grau de consanguinitat? Tindran alguns varems per repartir segons necessitats ?(segurament no saben ni què són varems). Compten només els catalans de tota la vida o també originàries d’altres comunitats?
Realment acte tremendament populista però realment ridícul i atemptant a la intel·ligència humana.
En fi, en una societat multicultural i de la que es pot dir que TOTS SOM DE CASA potser tenim alguns bastards que malauradament haurem de seguir patint (se’ns gira feina).

P.D.: Aquells que els aplaudiu tot dient que no sou de PxC però que a partir d’ara us ho pensareu, tranquils, no passa res en dir que ja en formo part i que sóc racista fins la medul·la. Sigueu valents.

C

Clara

9 de juny 2014.18:45h

Respondre

Joan, una cosa són els criteris i l’altra els noms. Si tornes a llegir el meu comentari veuràs que en cap moment he demanat noms.

I respecte a quines són les famílies em torno a referir a... Llegir més quins criteris utilitzeu.

Per cert, als barems que s’utilitzen per valorar els aliments no hi ha cap ”casella” on hi digui: immigrant.

Sou uns ignorants.

J

Joan

Igualada

9 de juny 2014.18:28h

Respondre

Clara ( comentari 21 ) i Igualadí ( comentari 24 ) :

Clara, no sóc de PxC, així que no et puc contestar quins criteris segueixen per repartir els aliments solidaris. El que et puc dir és que,... Llegir més per respecte i dignitat vers les persones que reben aquests ajuts, no s’hauria de publicar mai els noms de les famílies. De fet, que jo sàpiga, ni al Banc de Queviures, ni a Càrites ni a Creu Roja, per exemple, es publiquen els noms de les famílies que reben ajuts. Si que s’haurien de publicar les estadístiques generals com, per exemple, la procedència d’aquestes famílies.

Igualadí, les acusacions sense fonament que fas et desacrediten per complert. Quan no hi han arguments, la resposta de l’ignorant és l’insult fàcil. T’has lluït company.

i

igualadí

9 de juny 2014.17:14h

Respondre

Clara no t’ho contestaran. Ves que enlloc de repartir-ho entre els necessitats no s’ho quedin ells mateixos.

S

Seve

9 de juny 2014.16:57h

Respondre

ESTE ACTO DEBÍA SER PUESTO EN MANOS DEL FISCAL.
La misma estrategia de Amanecer Dorado en Grecia, aprovechare de la situación para captar votos.
Que poca sensibilidad y memoria tienen algunos,... Llegir més parecen desconocer que somos a lo largo de la historia una país de emigrantes, más que de inmigrantes, Me gustaría que alguno acabase en Noruega o Alemania, entonces seguro que cambiaría de opinión.

j

josefina

9 de juny 2014.16:50h

Respondre

Jo només em faig una pregunta, els nostres fills que han de marxar fora del nostre pais a treballar, que son de casa o de fora.

C

Clara

9 de juny 2014.16:25h

Respondre

Joan, com veig que estàs tan ben informat del tema et vull fer la següent pregunta.

Què en feu dels aliments recollits? amb quins criteris es reparteixen? quines són les famílies que en fan... Llegir més ús? les trieu vosaltres?

Gràcies

J

Joan

Igualada

9 de juny 2014.15:44h

Respondre

Carles ( comentari 8 ) : En primer lloc, l’intent de boicot va durar més de cinc minuts. Per a la teva informació, està tot gravat en video i et ben asseguro que van ser més de 5 minuts. Busca... Llegir més per Internet, i ho veuràs. Tot i que això ja ho saps perquè hi eres allà. I et dic més, encara que només fossin 5 minuts, això us dona dret d’intentar boicotejar un acte pacífic i solidari ??

En segón lloc,i en referència a les aportacions de les musulmanes, debien ser 8 0 10 paquets d’aliments tirant llarg, ja que només algunes en portaven, i les que ho feien, només portaven un paquet ( també es veu al video ). Jo no sé quan debien agafar al final, però et ben asseguro que vaig veure que tenien 3 0 4 caixes plenes d’aliments molt abans que arribessiu vosaltres. Per cert, també vaig veure que moltes de les musulmanes agafaven els globus de PxC i, fins i tot, al video es veu alguna noia de les que anava amb vosaltres, menjant pa amb tomàquet i pernil del que hi habia a la carpa de PxC. O sigui que, potser, algunes no sabien ni a què anaven ...

En tercer lloc, i en referència a la informació que aporten aquestes entitats, perdona, però jo no he trobat enlloc les estadístiques per lloc de procedència de les famílies que reben els ajuts. Si tu les has trobat, si us plau, publica-ho i així ens enterem tots del que hi ha. O no t’interessa ??

Per últim, només dir-te una cosa. Us vàreu concentrar més de 20 persones ( al video surten com unes 30 - 35 ) en un espai públic, per moments tallant el trànsit, impedint que un grup de persones que tenien tots els permisos necessaris per estar allà i fer el que feien no ho poguessin fer, increpant a les persones que volien portar aliments solidaris, etc etc... Molt demòcrata no ho sembla, oi ??

L

Laura

Igualada

9 de juny 2014.15:35h

Respondre

Doncs jo en veure-ho anava a aportar aliments, però gràcies a un jove que hem va explicar una mica els ideals d’aquest partit i les vinculacions francòfones i d’ultradreta que després he... Llegir més pogut constatar a les xarxes. Vaig entendre el rerefons de la seva recollida i els objectius que persegueixen. I sí, vaig marxar a casa amb una bossa de més que quan pugui la duré al banc d’aliments de la ciutat.

T

Toni

Igualada

9 de juny 2014.15:31h

Respondre

Totalment d’acord Sílvia! l’has clavat, els qui més necessiten als inmigrants precisament són els de PxC, perque sense inmigrants se’ls hi acava els discurs de l’odi i la xenofòbia, i es... Llegir més quedarien en el que són en essència, quatre caprapats violents i fatxes, amagats ara sota l’aparença de ”politics identitaris”.

Manel el teu discurset de a partir d’ara jo i la meva família els votarem ... no cola! Tu o bé ja els votes, o bé ja directament formes part d’qeust moviment ”identitario”

j

joan carles

Igualada

9 de juny 2014.14:28h

Respondre

Peró quina vergonya mare de Déu, llàstima que aquet home sestigui aprofitant per part de aquet vergonyós partit polític, y llàstima que hi sigui aixís, nosaltres els catalans con els... Llegir més espanyols també van tenir que immigrar i encara ho tenim que fer per culpa d’aquesta crisis i veritat que no hens agradaria trobarn-hos amb aquest tipus de personas xenòfobs crec que hem de possar fin a aquet tipus de partits polítics que no hens en porten res de res positiu en canvi un gest molt desagradable amb altres països.

M

Manel

9 de juny 2014.13:38h

Respondre

Sincerament jo no tenia intenció de participar en aquesta recollida d’aliments. Però veient tot el que va passar, vaig aportar dues bosses d’aliments. Cadascú és lliure d’ajudar a qui... Llegir més vulgui i l’acció de les marroquines i els okupes del Casal, plenament fora de to. És curiós que aquests ”pintes” siguin els primers que demanen democràcia. Mai ho hagués dit, però PxC ja té el meu vot i el de la meva família. Per la propera recollida, allà hi serem.

C

Clara

9 de juny 2014.13:07h

Respondre

Si la dona de la fotografia del twitter del home aquest té dret a la justícia gratuita o pot costejar-se un advocat hauria de posar denúncia al xenòfob del Hernando per les acusacions.

s

silvia

igualada

9 de juny 2014.12:49h

Respondre

Em considero una persona bastant creativa, però la creativitat de PXC em supera i de molt. Com es pot girar tant la història, aquesta piulada del Sr. Hernando és un exemple de com es pot arribar a... Llegir més manipular un acte. Senyors i senyores votants de PXC obriu els ulls i pregunteu i veureu quin lider teniu, no només enganya a la població en general si no també a vosaltres ”els votants”. Realment sento llàstima per aquest partit, i us vull dir una cosa: ”sou els que NECESSITEU més els immigrants” perque sense ells i elles no teniu DISCURS. Sense ells i elles desapareix el partit. Mai havia vist ningú que tingués tanta necessitat de gent de ”fora de casa”.

l

laura gimenez

odena

9 de juny 2014.12:28h

Respondre

A mi me parece perfecto a mi no me ayuda nadie ni asistenta social ni nadie muy bien por plataforma y lo que hacen al que no le guste a su pais

F

Filomena

Igualada

9 de juny 2014.11:55h

Respondre

No cal que s’expliquin Dolors, els fets ho diuen tot

Jo em pregunto: que farien els de PxC si es trobessin a una persona accidentada que necessita ajuda, li preguntarien si es de casa i si no ho... Llegir més es passarien de llarg?

J

Joanma

=ada

9 de juny 2014.11:14h

Respondre

Joan, Pere i Dolors, sou tots tres de Plataforma de Catalunya. El nom de Plataforma per Catalunya no es escaient perquè vosaltres aneu a favor d’Espanya i no de Catalunya. El nom mes lògic seria... Llegir més Plataforma de España. Ah R. Hernando, jo també demano la teva dimissió, per favor ho demano, DIMITEIX. Gracies.

D

Dolors

Igualada

9 de juny 2014.10:22h

Respondre

PxC ha fet aquesta acció solidària desenes de vegades i aquest digital mai ha publicat res, és clar de que va la història aquí, la versió de PxC no la tenim, no tenen dret a explicar-se.

M

MariA

IGUALADA

9 de juny 2014.10:06h

Respondre

Realment decepcionant el Robert Hernando! No entenc com algú pot votar gent a aquests ideals. Som persones!! TOTS som persones!

C

Carles

Igualada

9 de juny 2014.09:59h

Respondre

Joan, si vas presenciar els fets, suposo que et vas donar compte que l’acció no va durar més de 5 minuts. Així que aquell que volgués participar de la demagògia social que fomenta tal partit,... Llegir més tenia l’opció de fer-ho. Segurament en aquests minuts tot el col·lectiu de persones migrades van aportar més aliments que les persones que es van haver d’esperar.

Apart, saps que totes les entitats que nombres publiquen memòries amb les dades que segons tu oculten.

M

Maria

Vilanova C.

9 de juny 2014.09:13h

Respondre

Totalment vergonyós !!! Que es creu aquest ”senyor” per dir.ho d’alguna manera !!!. Es que no son persones igual que nosaltres,només que d’un altre país???
A més també son de casa, si... Llegir més es que viuen a Igualada.

P

Pere

Igualada

9 de juny 2014.08:14h

Respondre

Si us plau, per què no dieu qui està darrera aquesta acció d’intent de boicot ?? Us ben asseguro que no eren un grup de musulmanes que, prenent un cafè, decideixen que vindran a portar... Llegir més aliments per ser solidàries, com deixeu entreveure. Era una acció preparada des d’una entitat igualadina subvencionada per l’ajuntament, és a dir, amb diners de tots els igualadins. Això si que és vergonyòs, que des de entitats de la ciutat subvencionades amb els nostrs diners s’intenti impedir la recollida solidària d’aliments, sigui pels de casa com fan els de PxC o, si fós el cas, pels immigrants com fan altres. Em sembla repugnant.

C

Carles

Igualada

9 de juny 2014.07:38h

Respondre

Que curiós la mateixa llesca de pa amb pernil que mesquinament oferien i col·locaven sota el nas de les persones musulmanes que van participar de l’acció, està sucada amb tomàquet. Una... Llegir més hortalissa que prové de llatinoamerica.

J

Joan

Igualada

9 de juny 2014.07:20h

Respondre

Jo vaig presenciar els fets i em va semblar un intent de boicotejar una iniciativa solidària com la que feia PxC. Mireu les fotos que corren per internet i veureu que aquestes musulmanes es van... Llegir més posar devant la carpa de recollida d’aliments per tal d’impedir que altres persones fessin la seva aportació solidària. Aquesta mateixa gent que ara recolza aquest intent de boicot, posarien el crit al cel si algú, per exemple, intentès boicotejar un acte de recollida d’aliments per l’Àfrica. És clar, si ajudes els de fora, ets guay i solidari; si ajudes els de casa, ets xenòfob i tothom té dret a criticar-te i intentar boicotejar el que fas.
Per altra part, estaria molt bé que tant Càrites, com Creu Roja i el Banc de Queviures fessin públiques les estadístiques referents a la procedència de les famílies on van a parar les ajudes que ells donen. Així, més d’un entendria que les iniciatives com les de PxC són necessàries. Hi ha moltes famílies autòctones de la nostra ciutat que estan al llindar de la pobresa i estan completament oblidades per les institucions.

M

Marti

Igualada

9 de juny 2014.06:25h

Respondre

Excel.lent la resposta d’aquestes families d’immigrants.
I respecte al comentari de Montse :
1er : Jo no em sento representat per aquest partit. PxC no representa a tots els igualadins, en tot... Llegir més cas als que els van votar.
2on : El que ens hauria de preocupar és com pot haver gent a casa nostra que voti partits com aquest

L

Lola

8 de juny 2014.23:47h

Respondre

Totalment d’acord amb tu Montse. Aquest ”polític” és un poca vergonya! i em quedo curta.

No esperis que dimiteixi, aquest i la gent com ell sols ocupen aquests càrrecs per fer diners...... Llegir més altra feina no trobarien.

Paciència, la vida sempre fa justícia.

M

Montse

igualada

8 de juny 2014.22:30h

Respondre

Pel que s’explica a la noticia, aquesta senyora immigrant de la fotografia, el que deu estar fent es dipositar i no prendre. Si es així, la piulada del Sr. Hernando no te nom, no solament es... Llegir més inadmissible sinó que el desqualifica completament per representar a ningú públicament i per tant si tingués una mica de vergonya el que hauria de fer es presentar la dimissió com a regidor de la ciutat.

No pot ser que una persona així pugui representar als igualadins

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.