//Plugins sense CDN ?>
Amb una acció senzilla a través d'un enllaç o bé afegint el número 644 31 05 71 als contactes de mòbil, es pot accedir a aquest servei. L'aplicació l'ha desenvolupat l'empresa EYOS Comunicación Digital.
L'Ajuntament de Vilanova del Camí estrena un canal de WhatsApp. Un nou sistema de comunicació en el que hi ha informació d'interès municipal, bústia directe amb l'alcaldessa o amb els regidors del govern. També permet la comunicació d'incidències, alertes i avisos. No caldrà fer cap instal·lació al mòbil: "és tan fàcil com utilitzar l'aplicació WhatApp".
La presentació la feien aquesta setmana l'alcaldessa Noemí Trucharte, acompanyada del regidor Marc Bernáldez, d'ERC i dels regidors de govern Eva Vadillo, Carlota Silva, Laura Pavón, Francisco José Saucedo i Jordi Barón. De manera virtual també va intervenir, Antonio Contreras, Director General de EYOS Comunicación Digital, l'empresa que ha desenvolupat l'aplicació.
Segons el govern, "la comunicació amb el veïnat ha estat sempre una de les prioritats d'aquest govern des que vaig assolir l'alcaldia, l'any 2017. Des d'aleshores hem treballat per potenciar els canals de comunicació i d'informació que ja existien com la web municipal i xarxes socials: Facebook, Twiter i Instagram, i n'hem creat de nous per tal de fer una política propera, de tu a tu amb el ciutadà". Cal donar-se d'alta al servei a través de l'enllaç aju.cat/vilanova o adjuntant el número 644 31 05 71 als contactes del mòbil i escriure "Hola".