//Plugins sense CDN ?>
Vols rebre diàriament i de manera gratuïta les notícies més rellevants de la comarca al teu correu electrònic?
Dimarts, 2 abril 2019. 11:00
El projecte progressista dedicava la setmana passada a tractar diversos aspectes relacionats amb la mobilitat. Entre aquests, aconseguir afinitats per tirar endavant el projecte del carril de vehicles d'alta ocupació a la B-23.
Dimarts, 2 abril 2019. 03:00
Aquest dilluns es presentava a Barcelona el projecte 'Reciclatge 5.0'. Es tracta d'una iniciativa per "convertir Catalunya en un banc de proves de les millors pràctiques en gestió de residus i reciclatge".
L'Escola Pia participa en un programa promogut per l'Agència Espacial Europea. Els alumnes, a més de confeccionar el satèl·lit, hi han afegit plaques solars per donar energia suplementària a la bateria.
El cap de setmana del 23 i el 24 de març, l'ascensor que connecta el Parc de Vallbona amb el Parc de Valldaura va patir un nou atac. L'any passat, aquesta infraestructura va ser objecte de tres actes vandàlics.
La recessió econòmica del 2008 va aterrar força abans a la comarca de l'Anoia i el territori, entre les propostes per dinamitzar l'economia, va brandar projectes com l'aeroport corporatiu o un gran centre de botigues de fàbrica. Fa deu anys, la Generalitat concedia finalment una llicència per construir l'outlet, però no a la capital, sinó a Òdena. Una concessió que anys després no ha cristal·litzat i ja ha vençut.
Dilluns, 1 abril 2019. 10:00
Ha nascut a Igualada el Sindicat de Llogateres. L'entitat celebrava una primera trobada aquest divendres a l'Espai Cívic Centre on va donar a conèixer els seus objectius fundacionals.
Dilluns, 1 abril 2019. 08:00
Aquesta setmana, l'activista Manel Caro hauria complert 45 anys. A l'espai de La Maca, al Rec, anomenat en record seu, la candidatura de Poble Actiu presentava les seves propostes per al barri adober.
Diumenge, 31 març 2019. 18:49
Segons el col·lectiu Aigua és Vida Anoia, la nova auditoria realitzada per la Diputació de Barcelona, presidida per l'alcalde d'Igualada, Marc Castells, "dóna llum verda a la municipalització del servei".
Dissabte, 30 març 2019. 03:00
El cap de llista dels republicans parla de "fer del Passeig Verdaguer un lloc d'estada". Enric Conill va fer la conferència 'La Igualada que farem' el vespre d'aquest divendres al Museu de la Pell.
Una exposició per posar en valor el paper dels museus com a dipositaris de la memòria material. Es fa en el marc dels actes en record dels 80 anys del final de la Guerra Civil.