Magazine

‘L’ERO d’una empresa pot ser fins i tot beneficiós per a la seva imatge de marca’
UEA Magazine: Entrevista a Joan Campmany, president de DDB Espanya

Dijous, 30 desembre 2010. 01:00

Joan Campmany va ser un dels fundadors de Tandem Campmany Guasch, l'agència espanyola que es va unir a la xarxa DDB Worldwide l'any 1980. Des de 1977, és el President i CEO del grup d'empreses que DDB té a Espanya. Campmany ha desenvolupat el negoci de DDB fins convertir-lo en un grup de sis empreses que ofereixen serveis de publicitat, disseny gràfic, màrqueting directe, interactiu, CRM i esdeveniments a més de 80 clients com ara Volkswagen, Audi, Henkel, Telefónica, Hasbro, Johnson & Johnson, ColaCao, Fira de Barcelona i Ajuntament de Barcelona entre d'altres.
De formació acadèmica de l'àmbit econòmic, ha desenvolupat però tota la seva carrera com a professional de la publicitat, camp en el qual ha treballat en tot tipus de sectors i serveis, incloent el de màrqueting polític.
L’UEA Magazine: Premi a la Millor Revista Associativa Espanyola 2009

Dijous, 25 juny 2009. 16:15

L'UEA Magazine, la revista econòmica i empresarial de la Comarca de l'Anoia, que edita i publica la Unió Empresarial de l'Anoia, va rebre el passat dimarts 16 de juny el premi a la millor revista associativa espanyola de l'any 2009. El premi va ser atorgat en el marc del II Congrés KORAZZA per a associacions empresarials que va tenir lloc a l'Hotel Hesperia Tower, i on hi va col·laborar la patronal Foment del Treball Nacional.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT