//Plugins sense CDN ?>
El govern de la ciutat remarca el seu paper mediador amb Endesa en la resolució de la problemàtica amb la qualitat del subministrament elèctric a algun dels punts del Barri de Montserrat durant les festes de Nadal. L'Ajuntament puntualitza que "la resposta de la companyia és que el cablejat està en bones condicions".
El regidor de Sostenibilitat d'Igualada, Miquel Vives, intervenia aquest dimecres entorn la polèmica generada al Barri de Montserrat després d'uns "talls de llum" que van denunciar un grup de veïns. L'Ajuntament assenyala, sobre la polèmica entre diferents grups de veïns (l'Associació va matisar l'abast de la problemàtica i un grup de veïns critica aquesta entitat), que "hi ha un debat a dins l'entitat" pels "petits talls" de subministrament. L'Ajuntament ha preguntat a "la companyia Endesa en quin estat es troba el cablejat i se'ns ha respost que ara està en perfectes condicions". Respecte a la polèmica (Igualada Som-hi va posar-se al costat dels veïns que denunciaven els talls), Vives demana que "cap partit tingui la temptació d'emprar les reivindicacions dels veïns com a arma política contra el govern de la ciutat".
Miquel Vives, però, ressalta que "per la nostra part, tot i que no és estricta competència de l'Ajuntament, hem parlat amb Endesa per conèixer al detall la situació". Es tractava "d'un problema amb el cablejat subterrani". El regidor exposa que "hi va haver talls els dies 25 i 26 de desembre; els dos talls posteriors, el 27 de desembre i el 9 de gener van ser a causa de les reparacions".