TORNAR
PUBLICITAT

Igualada Som-hi conclou la seva campanya de preguntes

La coalició mostra la seva satisfacció per recollir 350 ’inputs’ a les xarxes

politica
Dijous, 7 febrer 2019. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

La confluència progressista va impulsar aquest mes de gener una campanya de preguntes sobre diversos àmbits d'interès públic a Igualada. Les qüestions han versat, doncs, en parcel·les com educació, cultura, economia, urbanisme, noves tecnologies, reciclatge o la integració de la Conca.

PUBLICITAT

Igualada Som-hi (PSC - Comuns - Igualada Oberta) ha plantejat 25 preguntes de diversos àmbits les darreres setmanes. S'han pogut veure en cartells als carrers d'Igualada, o a través de les xarxes socials i cartells. Comenten que "s'han rebut un total de 351 respostes a través de Twitter, Facebook, Instagram i el canal de Whatsapp d'Igualada Som-hi".

Alguns dels cartells, situats a la RamblaDes de la candidatura que encapçala Jordi Cuadras s'agraeix "la participació dels igualadins i igualadines en aquesta campanya que ha generat debat, respostes i nous interrogants". "Totes les respostes i comentaris, la majoria dels quals estan penjats a les xarxes socials, es tindran en compte" a l'hora d'elaborar el programa electoral, en el qual s'esta treballant en aquest moments de cara a les elecciones municipals del 26 de maig.

Entre les qüestions que han estat sobre la taula, algunes com 'Podem fer una Igualada millor?', 'Igualada garanteix el dret a l'habitatge de tothom?', 'Fem que tots els barris siguin de primera?', 'On són les inversions industrials que va prometre l'alcalde?', 'Lluitem perquè l'Hospital tingui els metges que necessita?' o 'Quin futur volem pel Rec?', entre d'altres. A través de les preguntes, Igualada Som-hi també ha interpel·lat la ciutadania sobre àmbits com educació, cultura, economia, urbanisme, noves tecnologies, reciclatge, Conca, esport, mobilitat, comerç, el tren gran i ràpid amb Barcelona o la diversitat LGTBI.

Consideren que "preguntar és la millor manera d'engegar un nou projecte polític per la ciutat. Som gent inquieta i inconformista i preguntar reflecteix aquesta actitud per construir noves idees per Igualada". La candidatura explica que "les 351 respostes rebudes durant la campanya ens han servit per copsar tots els colors que hi ha a la ciutat. Les coses no són de blancs o negres i amb les preguntes hem donat veu a molts matisos per fer una Igualada millor". La candidatura recorda que les seus canals de participació estan oberts a tota la ciutadania: Twitter, Facebook, Instagram i Whatsapp (603 86 40 15).

PUBLICITAT

0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.