Politica

Eduard Solà també abandona l’executiva comarcal de SI
Després de la renúncia de Jordi Puiggròs, el secretari de Noves Tecnologies i Acció a la Xarxa 2.0 també dimiteix

Dijous, 16 juny 2011. 03:00

Poques setmanes després de la renúncia de Jordi Puiggròs a seguir amb el càrrec de coordinador comarcal de Solidaritat per la Independència, Eduard Solà, secretari de Noves Tecnologies i Acció Xarxa 2.0 també ha presentat la seva dimissió. Segons ha explicat Solà en el seu blog, es tracta d’una decisió que respon a motius personals i polítics.
El cartipàs del nou ajuntament d'Igualada ja ha quedat configurat
Algunes sorpreses en el repartiment de regidories

Dimarts, 14 juny 2011. 12:00

Tal com va explicar Marc Castells el passat divendres després d’anunciar l’acord de govern amb ERC-Rcat, el primer que el nou alcalde ha fet en prendre possessió del seu càrrec és la delegació de regidories. D’aquesta manera, el nou ajuntament ja ha quedat configurat de la manera següent:
Relleus en les alcaldies de l’Anoia
ERC perd l'alcaldia d'Hostalets de Pierola però es fa amb la d`Òdena

Dimarts, 14 juny 2011. 03:00

Si durant la darrera legislatura la situació de Piera, on ERC i PSC es van repartir l’alcaldia, era un fet aïllat a la comarca, en aquesta ocasió els pactes sorgits després dels resultats del 22 de maig deixen molts ajuntaments amb una situació semblant. Segurament el cas més xocant és el d’Òdena on, amb només dos regidors, Carles Casanova (ERC) va ser investit alcalde del municipi, posició que ocuparà durant dos anys, moment en el que serà substituït per Pep Solé (CiU). Però el patró s’ha repetit en d’altres indrets com Argençola on, si bé Antoni Lloret (ICV) serà al capdavant de l’ajuntament durant els primers dos anys tot liderant l’única alcaldia ecosocialista de l’Anoia, després serà substituït per Jaume Teixé (ERC). A Vallbona d’Anoia, l’alcaldia també quedarà dividida, tres anys pel PSC i un per CiU i finalment, a Vilanova del Camí PSC i VA es repartiran els quatre anys, dos per cadascú.
Marc Castells: 'El nou ajuntament mirarà de convertir Igualada en ciutat d'oportunitats'
'Economia, innovació i coneixement són les tres paraules que esdevindran el pal de paller dels propers quatre anys', assegura Joan Torras

Dissabte, 11 juny 2011. 14:15

Amb els vots dels deu regidors de CiU i els dos d'ERC, el convergent Marc Castells ha estat escollit avui nou alcalde d'Igualada, el quart de la història de la ciutat, després de Manuel Miserachs (1979-91), Ramon Tomàs (1991-92), Jordi Aymamí (1992-95 i 1999-2011) i Josep Maria Susanna (1995-99). Castells ha assegurat que entomava la responsabilitat 'amb il·lusió' i 'conscient que vénen temps difícils'. És per aquest motiu que ha advertit que 'caldran sacrificis', però que espera que el nou equip de govern 'mirarà de convertir Igualada en ciutat d'oportunitats. Igualada entesa com a territori d'emprenedors i teixint aliances amb els territoris que l'envolten.'
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT