//Plugins sense CDN ?>
Vols rebre diàriament i de manera gratuïta les notícies més rellevants de la comarca al teu correu electrònic?
Dijous, 21 maig 2015. 03:00
Cada campanya intenta transmetre idees i missatges diferents i, per Disseny = Igualada, “totes són prou correctes”.
L'alcalde va comparèixer ahir en la darrera roda de premsa electoral del seu partit, CiU. Castells va anunciar diverses novetats que pensa impulsar si és reelegit: la conversió de l'Hospital d'Igualada en 'hospital universitari', l'ampliació de la residència Pare Vilaseca i l'augment del nombre d'estudis al Campus Universitari
Són 60 comerços de la "Zona Centre" d'Igualada que han firmat un document per a que es valorin canvis en la peatonalització. Asseguren representar el 85% d'establiments de l'àrea
Aquest divendres la candidatura PARTICIPA #volemunapoblamillor acomiadarà els actes de la campanya electoral amb un concert de Primo Zon a la plaça dels Països Catalans de la Pobla.
Dimecres, 20 maig 2015. 14:00
El candidat Jordi Riba, de Socialistes d'Igualada, ha presentat les propostes d'economia de la candidatura. Retreu al govern CiU-ERC de "no haver reduït la taxa d'atur del 20% que ja hi havia fa quatre anys"
Dimecres, 20 maig 2015. 03:00
L'alcaldable convergent i actual batlle de la ciutat, Marc Castells, ha avançat aquest dimarts la intenció -si continua al govern- d'executar la reforma integral del poliesportiu de Les Comes. Castells recorda que els darrers anys ja s'hi ha fet intervencions importants, com amb la inversió de 200.000 euros "només en fontaneria"
A la recta final cap al dia 24 de maig, Esquerra va reunir els onze primers de la seva llista igualadina per ressaltar els punts principals del programa. Josep Maria Palau, el líder, subratlla que "som un equip preparat i cadascú aportarà en allò que té experiència"
Dimarts, 19 maig 2015. 17:00
La intervenció policial de material dipositat al cinema Rovy que l'Agrupació Cultural i Recreativa (que organitza la cavalcada de Reis) volia vendre per internet ha engegat una important polèmica a Vilanova del Camí. Les vinculacions de membres de l'associació amb diversos partits polítics han disparat les acusacions entre les formacions
Dimarts, 19 maig 2015. 14:00
63 candidatures de les que es presenten als 33 municipis de l’Anoia han signat el document de la campanya 'Els Ajuntaments per la Independència', que impulsa l'Assemblea Nacional Catalana. Aquest darrer mes, cada secció local de l'ANC ha treballat amb les candidatures del seu poble, posant-se en contacte amb tots els partits per tal d'aconseguir que els candidats del 24M s'adherissin a aquest compromís amb el procés.
Dimarts, 19 maig 2015. 03:00
Amb la presència de l'alcalde igualadí i diputat provincial Marc Castells, el candidat de CiU a batlle per Vilanova del Camí, Jordi Barón, va donar a conèixer el seu programa electoral. Castells va destacar la complicitat necessària entre una i altra banda del riu per "tirar endavant grans projectes de comarca sobretot en matèria de promoció econòmica com l'oficina de captació d'inversions"